Що найбільше турбувало тернополян у травні?

20 Чер 2013 / 10:43 | Переглядів: 1995

Телефон

Упродовж травня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП "Тернопільводоканал" надійшло 936 звернень мешканців (відповідно 43 та 893 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 7 звернень щодо погіршення якості питної води: вулиці Морозенка,3/31; Бережанська,53/26; Симоненка, 5/105; Бережанська, 55/67; 15 Квітня, 39/136; Степова,37; вул.Вишневецького,4/9. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Після обстеження, її працівники здійснили промивання водопровідної мережі через пожежні гідранти. Відтак якість питної води поліпшилася. Свідченням цього стали результати аналізу відібраних за вказаними адресами працівниками лабораторії хіміко-бактеріологічного контролю питної води проб води. Згідно з ними, якість питної води тепер відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10.

2 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на проспекті Бандери, 92/27 низький тиск подачі води спричинили перебої електроенергії, внаслідок яких вимкнувся підкачувальний насос. Після ввімкнення насосів — тиск подачі води нормалізувався. На вул. Поліська, 44 низький тиск подачі води був зумовлений несправністю засувки на водопровідній мережі. Після ремонту засувки тиск нормалізувався.

53 звернення тернополян були пов'язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов'язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП "Тернопільводоканал" www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

2 звернення тернополян було пов'язане з незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

403 звернення мешканців пов'язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

469 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.

Джерело: vodokanal.te.ua

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.