Упродовж червня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП "Тернопільводоканал" надійшло 884 звернення мешканців (відповідно 43 та 841 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
З них —2 звернення щодо погіршення якості питної води: вул. Малишка, 1/59; Малишка, 2 . За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Після обстеження, її працівники здійснили промивання водопровідної мережі через пожежні гідранти. Відтак якість питної води поліпшилася. Свідченням цього стали результати аналізу відібраних за вказаними адресами працівниками лабораторії хіміко-бактеріологічного контролю питної води проб води. Згідно з ними, якість питної води тепер відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10.
11 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на проспекті Бандери,92/97; бульварі Д.Галицького, 1/57 низький тиск подачі води спричинили перебої електроенергії, внаслідок яких вимкнувся підвищувальний насос. Після ввімкнення насосу водопостачання на внутрішньобудинковій мережі із задовільним тиском відновилося. На вул. Рудницького,17; Безкоровайного,11,7; Ломоносова,7,37,39 причиною низького тиску подачі води стало пошкодження на водопроводі. Після ліквідації аварійної ситуації тиск у водопровідній мережі відповідає нормі. На вул. Весела, 41,43,50а низький тиск подачі води був зумовлений несправністю запірної арматури на водопровідній мережі. Після ремонту запірної арматури тиск в системі водопостачання нормалізувався.
51 звернення тернополян пов'язане із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов'язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП "Тернопільводоканал" www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
4 звернення тернополян пов'язані з незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
387 звернень мешканців пов'язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
429 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. У всіх випадках було своєчасно локалізовано аварійні ситуації або виконано необхідні ремонтно-профілактичні роботи.