Велосипед – дешево, швидко та здорово

17 Вер 2016 / 08:04 | Переглядів: 2097

В Тернополі знімали кіно про життя велосипедистів

На сьогодні велосипед - це не лише хороша розвага, а досить зручний засіб пересування. За кордоном двоколісного друга високо цінують, у нас же він лише нещодавно набув популярності.

У Тернополі можна побачити чимало велолюбителів. Ті, з якими вдалось поспілкуватись, називають свій велосипед справжнім другом і з гордістю розповідають про важливі його плюси, серед яких, перш за все, екологічність, мобільність, низька ціна та ще й користь для здоров'я. Щодо мінусів, то це, найперше, неможливість пересуватися велосипедом на великі дистанції і в погану погоду. Хоча серед тернополян є екстримали, які не хочуть відмовлятися від улюбленого транспорту навіть взимку.

Кажучи про мінуси, не можна не згадати про скарги тернополян у соціальних мережах щодо велосипедистів. Часто можна натрапили на коментар про те, що шанувальники велосипеда необережно їздять вулицями міста, часто мало не зіштовхують людей з ніг. Звісно, у подібній ситуації хочеться попросити усіх велолюбителів бути уважнішими. А з іншого боку, якби у нас було більше велодоріжок, то проблема вирішилася б. Хоч у нашому місті їх лише декілька, але на них наш люд мало зважає. В іноземних же країнах наприклад в Польщі, де , до речі, набагато ширша мережа велошляхів, за , пішохідний рух по велодоріжці можна отримати штраф у розмірі 50 злотих (приблизно 330 грн.)

Дивлячись на цю ситуацію, виникає запитання, а як пересуватися на велосипеді Тернополем? Їдеш тротуаром - люди скаржаться; намагаєшся їхати велодоріжкою - пішоходи не дають нормально це зробити; виїжджаєш на дорогу - водії автівок висувають свої скарги. Тернопільські велолюбителів потребують власних доріжок, чого не приховують при розмові. Насправді, ця проблема не є новою і варто зауважити, що в міській раді вже є затверджена програму розвитку велосипедної інфраструктури Тернополя на 2016-2020 роки. Згідно з нею планується: на першому етапі (2016-2018 рр.) облаштувати 9976 м велосипедних контрсмуг на дорогах одностороннім рухом, створити магістральний велосипедний маршрут Бам-Дружба-Східний протяжністю 11765 м, здійснити ознакування рекреаційних туристичних маршрутів протяжністю 45км; на другому етапі (2019-2020 рр.) створити 29514 м велодоріжок та велосмуг другої категорії, встановити велостійки на 2000 велосипедних паркомісць, спорудити 600 паркомісць для довготривалого зберігання велосипеда у ВелоХабах.

Варто зауважити,що Тернопіль вже цього літа отримав ще дві велодоріжки - на оновленій Циганці і на бульварі Петлюри. Будемо сподіватися,що це лише початок. Отож, як і велосипедистам, так і пішоходам варто набратися терпіння і намагатись з повагою відноситись один до одного

Треба наголосити , що розширення мережі велошляхів, не лише надасть тернопільським велосипедистам зручність у пересуванні , а й також заохотить краян переходити на екологічний та корисний для здоров'я транспорт, що не менш важливо.

Ірина КОЗІНЧУК.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.