Протягом семи місяців цього року на сервіс Державної фіскальної служби України "Пульс" від платників Тернопільщини надійшло 18 звернень. У тому числі до Міндоходів України - 2 звернення, Головного управління Міндоходів в області та підпорядкованих ОДПІ - 14 звернень, Тернопільської митниці Міндоходів - 2 звернення.
З 14 звернень, що надійшли на адресу територіальних органів доходів і зборів в області, 7 стосувалися організації роботи територіальних органів ГУ Міндоходів у області, 4 - проведення перевірок суб‘єктів господарської діяльності та ще 3 - функціонування центрів обслуговування платників. Отримані звернення були оперативно розглянуті та вирішені у встановлений термін.
Нагадуємо, сервіс Міндоходів України "Пульс" - це пряма телефонна лінія за номером 044-284-00-07, на яку платники мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, а й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.
Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області
Теги → податкова прес-реліз Тернопіль укрнет