Сервіс ДФС «Пульс» - один з способів вирішення проблем

16 Чер 2016 / 09:35 | Переглядів: 2276

Пульс ДФС

Громадяни та суб'єкти господарювання за допомогою антикорупційного сервісу "Пульс"

мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної

фіскальної служби України (далі - ДФС), про можливі корупційні дії з їхнього боку, інші

проблемні питання.

При поданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім'я, по-батькові (посаду, назву

суб'єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов'язково зазначити

назву органу ДФС, з яким пов'язана подія, коли вона відбулась, прізвище, ім'я, по-батькові

працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть

проблеми.

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник

сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 13робочих днів.

Якщоінформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання

неперевищує 15днів. Результати розгляду анонімної інформації неповідомляються.

Сервіс "Пульс" працює за телефоном: (044)284-00- 07. Інформація приймається цілодобово.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.